Propagace
Ano, může to být dáno jedním souhrnným názvem, tím v nadpisu tohoto článku. Je pak již v podstatě jedno, budeme-li hovořit o propagaci podniku jako takového, třeba klubu, nebo o propagaci zboží, které může být různé. Jde prostě o zviditelnění. A o to se musí někdo postarat. Jenže ten první krok musí udělat ten, kdo propagovat chce. V našem případě třeba majitel tanečního klubu.
Grafické studio Imperialmedia.cz je zde pak od toho, aby jeho přání uvedlo v praxi a to tak, aby se vynaložené peníze vrátily co nejdříve zpět. Zde by se mohlo začít upoutávkovým neonem, návrhu letáčků do schránek v okolí nebo po celém městě nebo také umístění názvu podniku třeba na vzducholoď. Ale o to se spíše postará reklamní agentura samotná, grafik je zde od základních návrhů až po konečnou vizáž toho neb onoho. Jeho práce je vlastně hodně důležitá, protože pokud nepřiláká pozornost, je to všechno potom skoro k ničemu. Potíž je v tom, že se každému člověku líbí něco jiného a něco jiného přitáhne pozornost. Takže pokud něčí pozornost přitáhne polonahá hezká slečna, nemusí toho druhého přitáhnout vůbec. Jednoho přitáhne na obalu fotka auta a druhého zase právě té slečny. Grafické studio tedy nemá vůbec snadnou práci.
Zaujmout někoho je totiž dosti složitá záležitost. Jak výše zmíněno, každý má jiný vkus. Takže by grafici měli vědět co nejvíce v současnosti tu pozornost přitahuje, jaké jsou trendy a co nejvíce táhne. A pokud to vědí a umí to celé zahrnout do výsledné práce, pak není co řešit a jejich dílo bude posléze korunováno úspěchem.
Každý klient, nebo chcete-li zadavatel práce má určitou představu a s tou většinou přichází. Má samozřejmě poslední slovo, ale je třeba mu například vysvětlit, že na modré pozadí cpát modré písmo asi nebude to pravé ořechové. A hned také předvádět své nápady a návrhy. Tak nějak vypadá spolupráce grafika a klienta.